- Першою рекламою в письмовому вигляді вважають єгипетський папірус, що зберігається в Лондоні. Текст, зроблений на папірусі, повідомляє про продаж раба.
- Вихід рекламного ролика компанії Dove «Еволюція краси» став першою вірусною сенсацією в історії сучасної реклами — тільки за одну ніч понад мільйон користувачів переглянули відео-ролик, який викриває закулісне життя фешн-індустрії.
- Найдавнішу рекламу, висічену на кам’яному стовпі, вдалося знайти на руїнах давньоєгипетського міста Мемфіс. «Тут живу я, Мінос з острова Кіпр, по милості богів наділений здатністю тлумачити сни за вельми помірну плату,» — так виглядає напис, створений за 500 років до н. е.
- Перший рекламний банер розміром 468 на 60 пікселів з’явився в онлайн-журналі Hotwired 27 жовтня 1994 року. Загадка саме такого розміру, що став згодом найбільш популярним розміром банерів, була гранично проста: саме стільки вільного місця залишилося на сторінці після розміщення всіх статей, і рекламу потрібно було розмістити на цьому просторі.
- До 65 років кожна людина переглядає приблизно 2 млн рекламних відеороликів.
- Щоб їжа в рекламі виглядала апетитно, при зйомках використовують ненатуральну їжу. Так, наприклад, бульбашки в напоях створюють завдяки додаванню в стакан миючого засобу, розведеного водою; кубики льоду роблять з акрилу, щоб вони не танули під час зйомок; їжу поливають спеціальним прозорим клеєм, щоб вона виглядала апетитно.
- 30-секундний рекламний ролик, показаний під час трансляції фінальної гри за звання чемпіона НФЛ Сполучених Штатів Super Bowl, коштував 3 млн доларів.
- Діти-актори, які знімаються в рекламі товарів для дітей, зазвичай старше своєї цільової аудиторії. Рекламісти навмисно знімають більш дорослих дітей, щоб вони виступали в ролі зразків для наслідування для більш маленьких діточок.
- У бразильському місті Сан-Паулу повністю відсутня зовнішня реклама. Рішення позбутися банерів і вивісок було прийнято мером міста ще в 2007 році в рамках програми по боротьбі із забрудненням міста.
- Найдорожча в світі реклама була створена компанією Chanel і обійшлася їй в 33 млн доларів, з яких 3 млн доларів отримала Ніколь Кідман, яка зіграла роль в цьому відеоролику.
Опубліковано: 03.05.2024 автором: Viktor Posunko в рубриці: Новини // Нема коментарів