Пряма мова: студенти про адаптацію до дистанційного навчання під час пандемії.
Час та закони природи не можуть підлаштовуватися під людей, тому, на жаль, ми з вами вимушені обирати найоптимальніші варіанти для нашого життя. Гадаю, ви зрозуміли про що я говорю... Нас з вами торкнулася пандемія і ми маємо дотримуватися правил карантину. Тому майже всі навчальні заклади проводять пари, сесії, заліки та екзамени дистанційно за допомогою moodle, google meet, zoom та MVR. Та чи адаптувалися студенти до такої форми навчання? Що їм подобається чи не подобається? Я зробила невелике опитування серед своїх знайомих із різних навчальних закладів та факультетів.
Альона Грагян, студентка Запорізького національного університету, факультет журналістики, спеціальність журналістика, 5 курс, заочне відділення.
Мені трохи не вистачає інформації на дистанційному навчанні, або просто важко її сприймати, коли пари йдуть у такому форматі canon f166400 скачать драйвер windows 7. У цьому році навчання мені далось трішки складніше. Через те, що скоро ми вже будемо закінчувати університет, ми отримали багато завдань. Гадаю, що якби пари та заліки проходили в університеті, як ми і звикли, то було б набагато легше. Але, всеж, я справляюся!
Віктор Кравченко, студент Запорізького національного університету, факультет фізичного виховання, спеціальність спорт, 3 курс, заочне відділення.
Мені дуже не подобається такий формат навчання. Гадаю, що легше сприймати інформацію очно. Коли вся наша група сидить на парі у тихому кабінеті, де є можливість підняти руку та щось запитати у порядку черги, а не коли всі одночасно вмикають мікрофони та починають розмовляти. Або коли погано працює інтернет, і конференція просто висне і ти можеш пропустити якусь інформацію… Такі маленькі нюанси часто збивають з пантелику, що іноді неможливо зосередитися. Проте я вважаю, що таке рішення краще, аніж відвідувати університет, де навчається величезна кількість людей, або взагалі не навчатися ніяк.
Анжеліка Трескіна, студентка Бердянського державного педагогічного університету, факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв, спеціальність початкова освіта, 3 курс, денне відділення.
Взагалі, мені подобається дистанційне навчання. Спочатку гадала, що буде дуже не зручно, обмежиться кількість та якість інформації. Але потім зрозуміла, що викладач може не тільки пояснити, а й продемонструвати як саме треба виконувати те чи інше завдання. Та ще є можливість навчатися вдома, бо проживаю не у самому Бердянську, а у маленькому селі біля нього. Єдине, що погано — це часті технічні проблеми зі звуком або інтернетом.
Валерій Веретельник, студент Бердянського державного педагогічного університету, факультет фізіко-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти, спеціальність комп’ютерні технології, 4 курс, денне відділення.
Можна виділити декілька плюсів та мінусів дистанційного навчання. Вважаю, до плюсів можна віднести те, що студент економить багато часу. Студент працює над завданнями вдома, не марнує час, аби добратися до університету, а потім знов до дому, має більше часу на виконання, наприклад, практичних. А один з мінусів це те, що іноді для полегшення виконання завдання необхідна присутність викладача, бо так легше поговорити та пояснити щось, дуже часто бувають труднощі з порозумінням.
Вероніка Зезюліна, студентка Запорізького національного університету, факультет журналістики, спеціальність журналістика, 5 курс, заочне відділення.
Я вважаю, що дистанційна освіта — це не так вже і погано, особливо для тих студентів, що проживають в іншому місті. Є можливість відвідувати лекції, коли ти на роботі, або просто фізично не зможеш бути присутнім на парі очно. Зараз є доволі багато різних курсів, що викладаються в онлайн-режимі. А ще було б круто, якби викладач записував лекції, а студент мав би можливість передивитися інформацію у будь-який зручний час. Але поки що мне все влаштовує!
Роман Чорний, студент економіко-правового коледжу ЗНУ, спеціальність право, другий курс, денне відділення.
Спочатку було важко адаптуватися до такого формату, та з часом ми звикли та навчилися працювати у такому режимі. Проте для себе я виділив два великих мінуса. По-перше, мені дуже не вистачає живого спілкування, не вистачає друзів з групи, веселих перерв, жартів тощо. По-друге, дуже важно просидіти декілька годин перед монітором. Це дуже втомлює очі та спину. Спочатку пари, потім виконання завдань і так цілими днями.
Максим Окулов, студент Запорізького національного університету, факультет СПП, спеціальність початкова освіта, 3 курс, денне відділення.
До дистанційного навчання я адаптувався, навчання у такому форматі мене частково влаштовує. Є ряд плюсів, які можна виділити: економія часу, можливість працювати, робити все, не виходячи з дому тощо. Проте є один головний мінус — не систематизоване подання матеріалу з деяких дисциплін; ще повністю не навчились користуватися можливостями інтернету, є проблеми з отриманням інформації та її узагальненням.
Олена Кюрчева, студентка Бердянського медичного коледжу, спеціальність фармація, 1 курс, денне відділення.
Мені подобається навчання у дистанційному форматі, якщо не зважати на невеличкі технічні проблеми. Це дуже зручно. А ось моїм одногрупникам не подобається, кажуть, що від таких пар можна заснути, все прослухати або щось ще типу такого. Але я вважаю, що якщо ти хочеш вчитися, то ти будеш вчитися у будь-яких умовах. Спати або слухати лекції — це твій вибір. Спати можна і на парах у стінах коледжу.
Дмитро Горін, студент Запорізького національного університету, факультет журналістики, спеціальність журналістика, 5 курс, заочне відділення.
Навчання у дистанційному форматі — це новий досвід. Було цікаво побачити такий формат, спробувати так вчитися, хоча спочатку було дуже важко розібратися як працювати у Zoom. Є ряд плюсів, проте у домашніх умовах навчання не дається мені на 100 відсотків, набагато легше отримувати інформацію на парах в університеті, де немає технічних проблем зі зв’язком чи звуком!
Тож, як ми бачимо, більшість вважає, що навчання очно набагато простіше та зручніше, проте дистанційне — не гірший варіант сьогодення. Тож миємо руки з милом, піклуємося про себе та своїх близьких, аби якомога швидше повернутися до нашого звичайного життя!
Вікторія Головіна, факультет журналістики,
спеціальність журналістика, 5 курс, заочне відділення.