Будь в тренді: найпопулярніші чоловіки Запоріжжя в Instagram

Соціальна мережа "Instagram" давно стала популярною серед запорожців. Однак, незважаючи на розхожу думку, що "Інстаграм" це - «забава для дівчаток», чимало чоловіків активно користуються  цією мережою. Ми вирішили зробити свій рейтинг найпопулярніших чоловічих акаунтів Запоріжжя, і дізнатися у їх власників яким чином вони здобули такої популярності

Перше місце посів український режисер, телеведучий і актор — Євген Синельников. Мало хто знає, але народився він саме в місті козацької слави — Запоріжжя. Особливу популярність він отримав завдяки участі в тревел-шоу «Орел і Решка». У зв’язку з цим аж 150 тисяч підписників стежать за барвистими фотографіями і відео цього відомого чоловіка.


1

Друге місце займає міжнародний фотограф родом із Запоріжжя — Ілля Двояковській. На сьогодні він має 29 тисяч підписників зі всього світу.


2

Наступними в нашому рейтингу стали ді-джей Влад Стукан (20,1 тис. підписників), Руслан Ханумак, капітан запорізької команди КВК «Заїнька» (17,5 тис.) та колишній футболіст запорізького «Металурга», а нині гравець київського «Динамо» — Сергій Сидорчук (12,9 тис.)


3


4


5

Нам стало цікаво — з якою метою і якими засобами певні користувачі «Instagram» ставлять такі рекорди по кількості підписників. Тож, ми вирішили запитати кількох запорізьких користувачів цієї соцмережі, число «фоловерів» у яких давно «перевалило» за сотню, як вони змогли «назбирати» стільки постійних глядачів своєї сторінки.

Антон Філоненко (фотограф, 3018 передплатників)

7

format_quoteПочнемо з того, що я не вважаю, що мої 3000 підписників в «Інстаграм» — це якась віха популярності. Я просто працюю і живу. Завдяки чому така кількість людей? Працюючи 5 років у Запоріжжі фотографом у нічних клубах та інших місцях, накопичилося багато людей, яких я фотографував і яких знаю. Коли зареєструвався в мережі «Інстаграм», всі ці люди почали підтягуватися і туди. Колись ведення аккаунта в «Інстаграм» було більше маркетингом, особливо коли робили випускні альбоми. Ну, і частково показати своє життя. Зараз, коли я мешкаю  далеко від батьківщини, для мене це, скоріше, спосіб показати друзям і родичам, що «все добре, я живий, здоровий». Взагалі існує жарт, що «Інстаграм» придумали для того, щоб бабусі бачили, чи добре поїли їх онуки.

Думайте: що і навіщо ви публікуєте і не робіть це виключно для популярності. Просто іноді люди доходять до абсурду — починають публікувати фотографії з церкви під час Великодня, вмирають при спробі зробити супер-селфі і так далі. На мою суб’єктивну думку, Інстаграм зараз переродився у щось інше: якщо раніше це було веселе місце, де ти ділився чимось цікавим і особистим, то зараз люди через Інстаграм намагаються змагатися, у кого життя красивіше і вдаліше. Особливо зараз до цього схильне молоде покоління: вони не розуміють що все це не завжди так красиво… Наприклад, 13-річна дівчинка дивиться стрічку від Кардашьян, Бейонсе, якихось моделей, «Інстаграм-дів» або просто подружки, яка вміє фотографувати краще ніж вона — і всюди бачить красиве, розкішне життя. І тут для цієї дівчинки її звичайне нормальне життя стає нудним та сірим, тому що вона не може дотягнутися до того рівня, який бачить в стрічках інших. Від цього зараз страждають багато підлітків в Америці. І вже йде вивчення цього феномена психологами. Раніше таке було через глянець, але у глянці — моделі, які десь далеко. АІнстаграм — поруч, і там все — напоказКопия format_quote


Григорій Шкарупило (графічний редактор, 5527 передплатників)

8

format_quoteУ мене цікава робота, я займаюся виробництвом реклами, зокрема відеовиробництвом. Моя робота пов’язана з постійними поїздками всією Україною, і я люблю ділитися враженнями зі своїми підписниками через «Instagram». Можливо, знайшлося багато людей, яким цікава моя діяльність. Ведення сторінки позитивно відзначається і  на розвитку моєї професійної діяльності, і на моїй популяризації, мені приносить задоволення обидві ці крайнощі.

Я думаю, що для успіху ваш акаунт має бути наповненим унікальним, цікавим і різноманітним контентом. А якщо він буде ще і якісним —  то у вас гарантовано буде багато глядачівКопия format_quote


Ілля Двояковський (фотограф, 29 тис. передплатників)

2

format_quoteНіколи не ставив перед собою мети стати популярним чоловіком в «Instagram». І, незважаючи на те, що мої передплатники — це в основному дівчата, думаю, що вони підписуються на мій акаунт саме тому, що я фотограф. Тобто мої передплатники — це мої глядачі. І секрет успіху тут простий — нові цікаві фотографії призводять до появи нових передплатників. «Instagram» — це не тільки «склад фоток», це і соціальна мережа, де проходить спілкування. Моя сторінка тут — не тільки виставка робіт, але і спосіб комунікації: ділюся досвідом, отримую певну частку критики, регулярно оглядаю величезну кількість чужих сторінок, надихаюся… Я витрачаю десь 20 хвилин на «Instagram» щодня. Можу сказати точно — мій ранок починається з чашки кави і перегляду стрічки в Instagram.

Хочу дати пораду — не потрібно користуавтися системами автоматичного «накручування» підписників. Твої реальні підписники — це способ зрозуміти, наскільки твоє захоплення, результати твоєї роботи популярні насправді. Просто будь цікавим — і люди не змусять себе довго чекати. Кожен раз, коли готуєш нову публікацію — задумайся, чи буде вона цікава комусь, окрім тебе самого. Наприклад, випав перший сніг —  уяви, скільки одночасно з тобою викладається публікацій на цю тему. Тож, сфотографуй перший сніг якось незвично, оригінально. Наприклад, ляж на сніг, широко посміхайся і попроси сфотографувати тебе з висоти третього поверху — так буде прикольніше. Ну, і, звичайно, пам’ятай — хороше цікаве фото публікуй вранці. Адже в ранковий час легше бути поміченим — стрічку дивляться всіКопия format_quote


Тож, будьте в тренді — заводьте свою сторінку в мережі та потрапляйте в топові рейтинги.  Все що вам потрібно – зобразити дійсність у форматі «Інстаграм». Проте пам’ятайте, що живемо ми у реальності, а соціальні мережі — це лише допоміжна її функція.

beautywithplus.com

beautywithplus.com

Автор: Аня ПОКРОВСЬКА