День працівника реклами в Україні: яку рекламу молодь вважає якісною?
23 жовтня в Україні відзначається День працівника реклами. Сьогодні в цій галузі навчаються та працюють тисячі людей, а справжні майстри по створенню цікавого та ефективного рекламного продукту цінуються не менше ніж найавторитетніші юристи
Створити відеорекламу, яка б легко сприймалася суспільством — справа непроста. Не кожен, беручись за таку клопітку роботу, виконає завдання так, що кінцевий продукт буде справді вражаючим, неординарним, таким, що буде сприйматися аудиторією. Ми вирішили провести опитування у студентів Запорізького національного університету з таким питанням: «Яка відеореклама не дратує та не набридає? Чи існує така і якою вона має бути?»
Ксенія Зубенко, 2 курс, факультет журналістики
Мені подобаються прості реклами, типу Proper&Gamblе, де демонструються буденні речі. Не люблю такі, в яких актори з несправжньою посмішкою радять вам краплі від нежитю або таблетки від печії. Такі реклами не справляють на мене гарного враження, навіть навпаки дуже швидко набридають
Денис Швецов, 2 курс, факультет журналістики
Я вважаю, що це залежить від людини: її настрою та характеру. Наприклад, якщо людина любить певний музичний напрямок, то її
сподобається реклама з таким стилем музики. Взагалі, не дратує та реклама, в якій є деталі, притаманні конкретній аудиторії. Щось дуже «своє», що людина побачить або почує у відеорекламі. А якщо розглянути питання ширше — людей дратує реклама, де до нихзвертаються в неповажному тоні. Наприклад: «Ти повинен…»
Яна Швець, 3 курс, економічний факультет
Зараз з’явилося дуже багато реклами в інтернеті: вона автоматично вмикається на початку або навіть в середині відео, яке ти хочеш переглянути. Це змушує мене нервувати. Іноді при величезному моєму бажанні подивитися улюблений серіал, кожен раз доводиться чекати до хвилини, щоб отримати бажану серію. Така реклама для мене дратівлива. Щоб реклама була корисною, треба створювати її з душею!
Байбакова Ангелина, 3 курс, факультет журналистики
Мені дуже подобається реклама Київстар. Вона має приємну музику, гарний сценарій, тому ані трішки не дратує мене. Взагалі, я люблю реклами такого стилю
Виговський Єгор, 2 курс, факультет журналістики
Мені не набридає реклама гелю «Palmolive», тому що пісня, яку співає героїня застряє у голові та я її постійно наспівую
Кущ Софія, 3 курс, факультет журналістики
Я вважаю, що немає реклами, яка не набридає. Будь-яка реклама згодом «приїдається» та стає нецікавою. Найбільше, як на мене, дратує реклама, де головними героями є певні представники шоу-бізнесу. Якщо комусь не подобається певна особа, то реклама за її участі буде викликати відразу та роздратування
Анастасія Бистрова, 2 курс, факультет журналістики
Відеореклама повинна бути ненав’язливою, не діяти агресивно на підсвідомість. Мабуть, у ній має переважати емоційний складник, і люди повинні знаходити у ній себе. Тоді вона буде ефективною
Опитування підготувала Ольга КОРНІЄНКО