Instagram-мистецтво, як віртуальний розвиток
На сьогодні Інстаграм є однією з найпопулярніших соціальних мереж, що була заснована у 2010 році. Ця платформа не перестає дивувати свої розмаїттям вертикального кіно та різних онлайн трендів. Камера на смартфоні стала змінювати фотографії людей у більш творчому напрямі, а соціальні мережі в свою чергу впливають на розповсюдження та сприйняття сучасних трендів.
Люди за допомогою смартфона можуть дивитися, слухати та реагувати на ті, чи інші витвори мистецтва. Наприклад, у 2013 році у деяких галереях заборонялося фотографувати, тим паче з подальшим транслюванням у соціальні мережі. Звісно заборони не зупиняли відвідувачів, але після дозволу аудиторія дійсно зросла.
Таке своєрідне переосмислення фотографування у арт-просторах призвело до нового слова та нової експозиції під назвою «Інстаграмність». Своєрідний арт-фон для селфі. Куратори тих самих виставок почали закладати в свої роботи більше динаміки та масштабності, щоб відвідувачі могли виставляти у соціальні мережі і таким чином рекламувати галерею.
На сьогодні, усі переживають спалах вірусу, тому не можуть відвідувати певні заклади. Музеї, галереї та арт-простори стали досить мобільними та розвинутими у 21 столітті, тому працівники цих закладів почали зацікавлювати аудиторію трохи інакше. Тепер для того, щоб там побувати не обов’язково потрібна фізична присутність, людина може просто перейти на сторінку музею та подивитися, що ж там коїться. Наприклад, Одеський художній музей на своїй сторінці проводить віртуальний тур по музею, де лектор розповідає, популяризує та зацікавлює аудиторію картинами сучасних художників. Крім того вони розробили власний одяг, канцелярію та магніти, а їх сторінка в інстаграм кожен день набирає ще більше популярності.
авторка: Інна Малахова