Яке майбутнє в українського радіо: думка вітчизняних медійників (ЦИТАТИ)
Введення мовної квоти, штрафів та спроби створення суспільного мовлення - українське телебачення та радіо сьогодні перебуває в атмосфері змін, експериментів та сподівань. Ми вирішили зробити невеличку підбірку цитат українських медійників щодо їх побажань, прогнозів та мрій про майбутнє вітчизняного радіо
Місцеві газети, сайти і радіо мають майбутнє. Особливо раджу звернути увагу на радіо – легко робиться, дешево, навчити людей працювати — нескладно. І це дуже демократично, демократичніше навіть за інтернет
Андрій Куліков, журналіст, радіо- та телеведучій
Потрібно знайти якусь форму, щоб повернути те краще в радіомовлення, яке ми чули колись. Мені хочеться знайти якомога більше персоналій, які були б приголомшливими радійниками. Хочеться повернути радіо романтичного хвилювання. Мрії і амбіції — це, звичайно, радіо-вистави, хоча це і романтизм чистої води
Соня Сотник, радіоведуча, співачка
Проблема радіомовлення в Україні в тому, що ринок не довіряє сучасним онлайн-радіо і ставиться до нього прохолодно. Але лише від його підтримки залежить майбутнє онлайн-радіо у нашій країні
Валерій Глейзер, «Своє радіо»
Потрібне відновлення регіонального радіомовлення. Адже, на мою думку, те законодаство і ті умови, в яких працювала Україна останні роки, вбили регіональне місцеве мовлення. Радіокомітет має захищати інтереси індустрії
Владислав Севрюков, телерадіоменеджер, член Нацради України з питань телебачення і радіомовлення
Зараз виросло покоління молодих людей, які можуть робити якісне місцеве радіо. Адже радіо у світі розвивається як потужне місцеве медіа і має найвищі рейтинги серед місцевої аудиторії
Геннадій Сергєєв, Голова Правління НАМ
Квотування радіоконтенту – це не метод розвивати українську культуру та українську пісню. Розвиток будь-якої сфери потребує послідовних кроків і конструктивних дій, а не квотування і заборон
Радіогрупа «Тавр Медіа»
Нам потрібно створювати навколо себе приємну та зручну систему, щоб з’являлися нові радіостанції і цей ринок розвивався. Наприклад, створення відкритих кодів, щоби людина, яка хоче запустити радіостанцію, могла безкоштовно їх отримати та почати мовлення. Ми би хотіли, щоби в нас створювався такий рух і люди, які відчувають у собі сили запустити онлайн-радіостанцію, могли би це зробити, не відчуваючи тих складнощів, через які свого часу пройшли ми
Данило Хомутовський, радіо «Аристократи»