Радіореклама. Що це? та з чим її їдять?
Радіореклама відіграє ключову роль у сучасному медіапросторі, поєднує в собі аудіоорієнтовану креативність зі стратегічним плануванням, надаючи компаніям унікальну можливість залучення та збереження уваги своєї аудиторії. У цьому матеріалі ми розглянемо специфіку радіореклами, ключові принципи успішної стратегії та вплив цієї форми реклами на споживачів.
Розрізняють декілька видів радіореклами :
- Пряма реклама на радіостанції у рамках звичайної рекламної паузи;
- Спонсорство радіопрограм;
- Соло-споти;
- Іміджеві блоки усередині музичного ефіру;
- Репортажі і «прямі» включення у поєднанні з розміщенням звичайних роликів;
- Ігри і вікторини з розіграшем призів;
- Інформаційні повідомлення в новинних випусках і тематичних програмах.
Ні для кого не секрет, що рекламні ролики на радіо ставлять у той час, коли почувших цю рекламу буде більше. А саме, зранку, коли велика кількість людей їде на роботу в маршрутних таксі, і увечері, коли ці ж люди повертаються додому. Удень ефективність радіо реклами дещо знижується, адже у працюючих ( а це більшість населення) людей,знаходячись на роботі, слухати радіо часу немає.
Неможливо перерахувати або виділити всі типи радіореклами, але основні все ж таки є:
Джингл. Він виконує важливу роль в сприйнятті ролика. Пісня і оригінальна авторська музика лежать в його основі. Джингл може створюватися під конкретну рекламну акцію, а може бути фірмовим корпоративним.
Ігровий рекламний ролик. Актори розігрують сценку між собою (згідно затвердженого сценарію), обговорюють якусь проблему і пропонують рішення її за допомогою рекламованого бренду.
Інформаційний рекламний ролик. Найпростіший спосіб передати інформацію. Звукові ефекти при такій рекламі, як правило, не застосовуються. Таким чином, можна рекламувати майже весь товар, але треба пам’ятати про те, що цей тип радіореклами менш інтенсивний в утримання уваги слухача.
Отож, радіореклама може бути дуже ефективним інструментом для просування товарів та послуг. Вона має широкий охоплення аудиторії і може бути досить вартісною порівняно з іншими медіа. Але успішність радіореклами залежить від правильної стратегії та здатності привернути увагу слухачів у період їх активності.