Студенти факультету журналістики пройшли щорічний національний тест із медіаграмотності

25 жовтня студенти 3 курсу факультету журналістики ОП «Інформаційно-комунікаційна справа» ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) з доценткою кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Тетяною Іванець у межах дисципліни «Теорія і практика референтської діяльності» долучилися до щорічного національного тесту з медіаграмотності, що реалізується «Фільтр. Національний проєкт із медіаграмотності».

Пройти тест мали можливість всі охочі на платформі Typeform, яка для проходження тесту відкрита чотири рази на день протягом 45 хвилин. Початок – о 10:00, 13:00, 17:00, 21:00. Після проходження тесту учасникам автоматично висвітиться результат, а правильні відповіді опубліковані 26 жовтня на сайті Фільтра. Кожен з учасників отримає сертифікат про проходження тесту із кількістю набраних балів (максимально 34 бали) на електронну пошту наступного тижня. Пройти тест можна лише 1 раз – учасники, які пройдуть тест декілька разів, не зможуть претендувати на подарунки.

Національний тест із медіаграмотності — це частина заходів, присвячених Глобальному тижню медіаграмотності, який святкують у всьому світі 23-29 жовтня. У 2022 році це була перша ініціатива в Україні, яка мала на меті об’єднати українців навколо теми медіаграмотності.

Національний тест із медіаграмотності організований національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики, який реалізується за підтримки ПРООН та фінансування уряду Японії, разом із програмою USAID «Мріємо та діємо», що впроваджується IREX, та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», що виконується IREX за підтримки Посольства США в Україні у партнерстві з Міністерством освіти і науки України.