Студенти журфаку опановують практичні основи PR-діяльності
Другокурсники факультету журналістики ЗНУ в рамках дисципліни "Практика PR-діяльності" (під керівництвом доцента кафедри теорії комунікації, реклами та зв'язків із громадськістю Катерини Доценко) мали нагоду поспілкуватися з фахівцем-практиком
Колишня випускниця журфаку, а нині керівник регіонального прес-офісу Приват-банку, Марія Соболевська, із задоволенням розповіла про специфіку роботи служби піару банківської сфери й відкрила деякі таємниці роботи піарників.
Робота прес-служби є дуже відповідальною і насиченою: це і щоденна документація, і ведення персональних блогів, і прес-конференції та інші івент-проекти. Робота в цій галузі є дуже серйозна, бо треба швидко реагувати на повідомлення про банк в Інтернеті та інших ЗМІ, а особливо важливим її елементом є подолання будь-якого негативу. Від того, наскільки оперативно зреагує служба піару – багато в чому залежить репутація будь-якої організації. Треба не боятися брати на себе відповідальність, шукати нестандартні виходи з ситуацій, переробляти негатив на чергову порцію позитиву. Тобто це праця в стилі порад Дейла Карнегі: «Якщо тобі дали лимон – перетвори його на лимонад».
«Такі зустрічі дуже потрібні нашому студентству, бо дають зрозуміти як цікавість і перспективність професії, так і пояснюють, що не «святі горщики ліплять», бо перед ними виступають колишні наші випускники – і це прекрасна можливість уявити «проекцію себе» через кілька років. Тому дуже гарно, що викладачі нашого факультету влаштовують подібні майстер-класи», – відзначила Віта Віталіївна Березенко, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю , яка зі своїми студентами приєдналася до заходу.
«Це тільки перша зустріч цього року із серії «Найкращі випускники найкращому факультету журналістики ЗНУ», яку ми розпочали минулого року, і ми щиро вдячні Марії за чудову нагоду поспілкуватися на професійну тему», — так закінчила зустріч її очільник – доцент кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю Катерина Доценко. – «А отже – до нових зустрічей! to be continued…»
Тетяна ІВАНЕЦЬ,
доцент кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю