Топ-3 найбільш незручних ситуацій у кафе.
Це відбувалося практично з кожним. Думаєш зараз прийдеш розслабишся, поїж смачненько… Але в реальності є 1000 і 1 фактор, який може спаплюжити вечір. Сьогодні розмова про ресторани та кафе. Що може статися, так як можна викрутитися із ситуації розглянемо далі.
Випадок 1. Ви з подружкою прийшли до закладу випити кави та з’їсти по десерту. І всё добре : обслуговування, інтер’єр, настрій чудовий. Вечір був вдалий. Час розрахунку. Ви завжди платите карткою, готівки у вас, може, гривень 20. І тут офіціант каже, що сьогодні термінал не працює. Трохи панічна ситуація. Але по-перше: це провина офіціанта. Він має повідомити про це, перед тим, як ви замовили. Що можна зробити: якщо поруч є банкомат можна зняти готівку, за вас може заплатити подруга і ще один варіант: не платити взагалі. Це не ваша провина, ви можете покликати адміністратора і сказати, що вас не попередили. Як вчинити, обирайте самі. До речі, були випадки, коли після фрази у мене немає грошей, тільки картка.. термінал магічним образом починав працювати. Тому не спішіть впадати в паніку.
Випадок 2. Побачення з коханим/ коханою. Гарний вечір.. Ви замовляєте салат, не важливо який. І коли його приносять, виявляється що окрім того, що зазначено в меню в ньому є часник або червона цибуля. Про що вас не повідомили. Тут декілька варіантів: перший — повернути салат, пояснити що як мінімум, ви просто не їсте або не хочете псувати побачення ароматами цибулі, а як максимум часник це — алерген, як і горіхи і про його наявність вас не попередили. Другий варіант — вас це не дуже напружує, ви їсте салат і просто заїдаєте його жуйкою або чимось нейтралізуючим.
Випадок 3. Очікування і реальність. Тут варіантів дуже багато. Але в принципі все зрозуміло. Реальний вигляд страви не відповідає вашим очікуванням або малюнку зазначеному в меню. Були навіть випадки коли, чекаєш бургер з курячою котлетою, а приносять із яловичини і стверджують, що це курятина. Або у піці де не повинно бути ананасів, вони з’являються без вашої згоди. Ви маєте право не платити і повернути страву або замінити її. Дуже рідко буває, що така ситуація складається у закладі, де ви постійний клієнт. Тут зіграє нотка лояльності і якщо в принципі вас влаштовує новий вигляд страви, ви можете її зїсти.
Отже, в будь якому разі, треба говорити. Покличте адміністратора, поясніть, що не так. Почекайте поки вам запропонують рішення. Якщо цього не станеться ви можете запропонувати своє. Бо у 70% провина саме офіціанта..Не сказав, забігався, переплутав. І ви не маєте через це псувати собі вечір.