У День рекламіста студенти факультету журналістики спілкувалися зі школярами про секрети рекламної комунікації
23 жовтня в Україні відзначають День усіх причетних до рекламної діяльності. Цього дня студенти четвертого курсу освітньої програми «реклама та зв’язки із громадськістю» факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) розповідали учням двох 11-х класів Нікопольського ліцею № 4 про роботу в рекламній галузі та про феномен реклами. Зустріч відбулася за ініціативи доцентки кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Анни Баранецької.
Про професію фахівця з реклами та зв’язків із громадськістю говорили крізь призму знайомства з освітньою програмою «Реклама та зв’язки із громадськістю» факультету журналістики ЗНУ. Своїм баченням навчання за фахом поділилися студентки четвертого курсу Анастасія Осьмак, Марія Кириченко, Олександра Пастухова, Ірина Маслова в презентаційному проєкті. Цьогорічна випускниця бакалаврату Марія Кириченко розповіла учням про явище реклами, професії цієї галузі та перспективи працевлаштування, познайомила із дисциплінами та цікавинками курсів. Також розказала про широкі можливості вибору баз проходження практик, зокрема в рекламних, PR та івент-агентствах, громадських організаціях та низці інших медіаструктур.
Під час бесіди говорили з учнями про феномен реклами як важливого інформаційного потоку та засобу комунікації сьогодення, згадували про роль масових ефектів у рекламній комунікації, про важливість упізнаваності в інформаційному просторі. Також йшлося про потребу фахового підходу до створення рекламної продукції та організації зв’язків із громадськістю. Також порушували й питання етично некоректної реклами. Студенти запропонували учням інтерактивні ігри. Школярі із задоволенням розпізнавали слогани відомих брендів та, як виявилося, чудово орієнтувалися в кольоровій гамі логотипів соцмереж. Також поінформували учнів про освітні програми «Журналістика» та «Редакторсько-видавнича діяльність та медіамоделювання». Під час діалогу одинадцятикласники цікавилися переліком предметів ЗНО для вступу на факультет журналістики, прохідними балами, освітнім процесом і форматом навчання на факультеті, взаємодією із викладачами під час занять у сьогоднішніх умовах війни.
Факультет журналістики щиро подякував директорці Нікопольського ліцею № 4 Оксані Скрипник і класним керівницям Ользі Димченко та Оксані Ігнатенко за сприяння у проведенні профорієнтаційної зустрічі.