Українські соціальні ролики до 9 травня набирають популярності в мережі
У Києві презентували соціальну рекламу до Дня Перемоги для ветеранів та їх онуків. "Пам'ятаємо. Пишаємося. Переможемо!". Зйомки здійснювалися за сприяння Національної гвардії України і Національного військово-історичного музею України. Цей проект націлений на те, щоб зупинити хвилю пропаганди і спекуляцій з приводу святкування Дня Перемоги, ветеранів та нагород Другої світової війни.
«Соціальні рекламні ролики розповідають історію двох поколінь, які знаходять спільну мову, незважаючи на бурхливий конфлікт», — повідомив народний депутат України і координатор спільноти «Інформаційний спротив» Дмитро Тимчук.
«У центрі відео — ветерани, яким дзвонять їхні онуки, солдат української армії та медсестра з військового госпіталю. Ці діалоги набагато краще, ніж політична риторика, кажуть про справжнє ставлення сучасних «бандерівців», як іменує нас російська пропаганда, в пам’яті наших дідів, які зупинили фашизм. Їх подвиг ми цінуємо і ніколи не забудемо», — додав він.
Бабусі-ветерану дзвонить її внучка і вітає з Днем перемоги. «Героям слава!», — Відповідає їй старенька з орденами на грудях.
У другому ролику «Героям слава!» вимовляє актор Володимир Талашко.
Джерело: podrobnosti.ua