“Народження нової зірки”: Матьє Блазі – новий креативний директор Bottega Veneta.

Не встигла модна індустрія відійти від новини, що бренд Bottega Veneta припинив співпрацю з британським дизайнером Деніелом Лі, який буквально «відродив» модний дім, як знову італійці у центрі подій. Рівно через п’ять днів після відставки Лі, 15 листопада керівники представили авдиторії нового креативного директора – Матьє Блазі.

Для французького дизайнера це велике випробування, адже він вперше очолив великий бренд, проте, генеральний директор Bottega Veneta Лео Ронгоне вірить у молодого таланта та сподівається на нові звершення: «Матьє Блазі – надзвичайно талановита людина, якою я пишаюся, і я радий покласти на нього керівництво нашим будинком. Призначення Матьє ще більше підвищить актуальність нашого бренду в сучасному світі й пришвидшить наше зростання, зберігаючи водночас цінності, що лежать в основі Bottega Veneta», – говорить Ронгоне.

Вибір босами компанії французького митця був очевидним, адже Матьє пропрацював рік зі своїм попередником містером Лі на посаді дизайн-директора, де зміг довести свої можливості та вміння поєднувати класику бренду разом із сучасними тенденціями. Однак, для більшості, Матьє – це загадкова постать сучасної моди, яка лише починає «розквітати». Тому у трьох фактах розглянемо, чому саме Матьє Блазі – нова зірка моди.

Розпочав свій шлях у Рафа Сімонса

У 2007 році Матьє закінчив з відзнакою бельгійську школу мистецтва «La Cambre». Випускна колекція Блазі була присвячена французькій космонавтці Клоді Еньєре, сучасному художнику Деніелу Зеллеру та американському концептуалісту Гордону Матта-Кларку. Такий підхід дуже вразив Рафа, тож він запросив Матьє працювати над чоловічою колекцією його бренду Raf Simons. Дизайнери швидко знайшли спільну мову, що у підсумку призвело до міцної дружби. В одному інтерв’ю Сімонс згадував, як вони з Блазі вперше разом працювали: «У нього неймовірно творча натура. Він приходить із безліччю ідей, готовністю експериментувати, і це сильно мотивує його команду», – говорив дизайнер.

Шанувальник Жан-Поля Готьє

Матьє Блазі був закоханий в дизайн ще з підліткових років, тому він завжди прагнув стати частиною впливового бренду, а його резюме налічує проходження стажування у Balenciaga, Celine та Calvin Klein. Проте, надихнути на створення одягу Матьє зміг лише один митець – французький модельєр Жан-Поль Готьє. Блазі розповідав, що у 16-му віці зустрів свого кумира під час паризького ЛГБТ-маршу. Бувши ще юнаком, хлопець набрався сміливості та вирішив запитати у Готьє поради, як стати успішним дизайнером, на що Жан-Поль відповів: «Вчися, старанно працюй, будь захопленим». Цим правилом Матьє керується і досі, а Готьє й надалі надихає його на нові колекції, адже француз володіє архівними речами бренду Jean Paul Gaultier, серед яких, наприклад, є светр та спідниця з конструктивістської колекції осінь-зима 1986 року.

Таємно працював у Maison Margiela

 У період співпраці Блазі з Рафом Сімонсом, Матьє запросили до кутюрного паризького модного дому Maison Margiela. Французький дизайнер із залюбки прийняв запрошення, адже пріоритетами бренду є ручна робота та тейлоринг. Також особливістю бренду є повна таємничість, яка пов’язана із приховуванням усіх виробничих процесів та працівників компанії (навряд чи ви знайдете достатньо фото самого засновника дому Мейсона Марджела). Талант і креативність Матьє у розробці аксесуарів та одягу помітили такі зірки як Кейт Мосс, Кім Кардаш’ян та Каньє Вест. Проте, дизайнер залишався «за кулісами» й продовжував працювати інкогніто. Усе змінилося у 2015 році, коли журналістка та модний критик Сюзі Менкес закликала у матеріали про весняно-літню колекцію бренду не «ховати талант Блазі», а дати можливість дати йому вийти із тіні. І як ми бачимо, італійський бренд надав дизайнеру таку можливість.

Болотов Дмитро