Журфак ЗНУ потрапив у ТОП-3 кращих факультетів журналістики в Україні

Факультет журналістики Запорізького національного університету посів 3 місце у Всеукраїнському рейтингу вишів. Рейтинг було складено в результаті пілотного дослідження якості журналістської освіти в Україні 

Діана Дуцик, Володимир Литвиненко http://osvita.mediasapiens.ua/

Дослідження проводили учасники ГО “Детектор медіа”, які поставили на меті аналіз якості  журналістської освіти в Україні. Про це на прес-конференції розповіла виконавча директорка ГО “Детектор медіа” Діана Дуцик,  повідомляє Укрінформ.

В ході результатів дослідження був складений рейтинг факультетів журналістики різних вишів України, у якому «бронзу» взяв  журфак ЗНУ, отримавши 17,75 балів із 23. «Золото» отримала Школа журналістики Українського католицького університету (20 балів), друге місце посіла Могилянська школа журналістики (18,5 балів).

«Медіаіндустрія має дуже великі претензії щодо якості тих кадрів, які виходять на ринок з українських вишів. В індустрії часто кажуть, що їм навіть ліпше брати на роботу випускників інших спеціальностей, навчати їх з нуля, замість того, аби працювати з випускниками журфаків. Ми вирішили, що потрібно починати говорити про проблему. Тож наше дослідження — перший крок до системного обговорення якості журналістської освіти», — пояснила  Діана Дуцик.

Збір даних для рейтингу здійснювався через офіційні запити на факультети/кафедри/школи журналістики. Як зазначила пані Дуцик, експертна група збирала інформацію по 5 основним параметрам:

  1. навчальна програма та викладацький склад;
  2. ресурси/технічна оснащеність та можливості для професійного розвитку під час навчання;
  3. взаємодія з медіаіндустрією;
  4. включеність у міжнародний контекст;
  5. комунікація з зовнішньою аудиторією та випускниками.

Окрім того, дослідники а аналізували інформацію з відкритих джерел, зокрема, рівень наповнення сайтів вишів.

http://osvita.mediasapiens.ua

http://osvita.mediasapiens.ua

Так, у ході дослідження ГО “Детектор медіа” отримали відповіді на офіційні запити від 19 з 39 факультетів журналістики українських вишів. Але і ті факультети, що не змогли надати відповіді, були також частково задіяні в дослідженні, наприклад, з так званої «он-лайн присутності», що  визначена як один із показників комунікативної спроможності факульту.

http://osvita.mediasapiens.ua/