«Starboy» відзначає річницю.

Канадський виконавець The Weeknd продовжує дивувати шанувальників своєї творчості новим контентом. 25 листопада артист відзначав п’яту річницю культового альбому «Starboy», який закріпив за ним статус суперзірки та був визнаний на церемонії «Grammy» 2018 року кращим релізом у категорії «Сучасний урбан-альбом». Щоби відсвяткувати ювілейну дату разом із фанами, The Weeknd підготував два подарунки:

Першим виявився відеокліп на пісню «Die For You», яка є третьою за кількістю прослуховувань серед інших треків з альбому на Spotify (566 млн разів). У кліпі розповідають історію хлопця з телекінезом, якого розшукують урядові служби через його унікальні здібності. Переховуючись, головний герой потрапляє на подвір’я будинку, де проживає незнайома дівчина. Почувши вночі дивні звуки, героїня знаходить «незнайомця» на вулиці, та пропонує прихисток у себе вдома, доки сплять батьки. У неї в кімнаті хлопець демонструє навички телекінезу, проте потім їх знаходять урядовці, які далі… Ось що трапилося далі, пропонуємо краще самостійно дізнатися з відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=uPD0QOGTmMI

Другим подарунком стала колаборація The Weeknd з американським брендом Seventh Heaven, які разом випустили колекцію одягу.

До ювілейної «капсули» увійшли п’ять предметів, серед яких футболки та худі чорного кольору з рожевими принтами, шкіряні та джинсові куртки з об’ємними нашивками у вигляді хреста на спині та поясна сумка теж у цій формі. Усі речі доступні для покупки онлайн на сайті виконавця. Ціни на колекцію стартують з 75 доларів до 800 доларів США.

Дмитро Болотов