Студенти ЗНУ розробили рекламу регіонального патріотизму
З 24 жовтня мотиваційні рекламні зображення, авторами яких є студентки факультету соціології та управління Запорізького національного університету Оксана Ковтун, Надія Потапова та Ольга Сикорська, можна побачити на сіті-лайтах нашого міста
Розробка рекламного продукту є результатом серії досліджень у 2013-2014 роках, які проводилися в межах навчальної практики студентів кафедри соціології під керівництвом директора Центру незалежних соціологічних досліджень, викладача кафедри соціології Надії Кузьмичової.
Концепція реклами регіонального патріотизму спрямована на формування почуття гордості за рідне місто. Оскільки ряд символів Запоріжжя – Дніпрогес, Хортиця, козаки, заводи – сприймаються жителями буденно, було вирішено використати у рекламі ті образи, які можуть у подальшому стати сучасними символами Запоріжжя. Такими символами виступили стадіон «Славутич», університет та каскад фонтанів «Райдуга».
Оксана Ковтун, факультет соціології та управління