Студенти ЗНУ стали фіналістами фестивалю соціальної реклами

Студенти факультету журналістики Запорізького національного університету стали фіналістами фестивалю соціальної відеореклами "MolodiyaFestival?". Шостого березня у Києві відбулася церемонія нагородження фіналістів та переможців конкурсу соціальної відеореклами на тему євроінтеграції.  Запорізькі учасники зі студії "PR Mafia", до якої входять п'ятеро студентів-рекламістів першого курсу журфаку ЗНУ, представили на конкурсі власну роботу "Європа єдина - щаслива родина"

 Ідея взяти участь у фестивалі реклами зародилася ще минулої осені, коли студенти відвідали показ соціальних відеороликів від «MolodiyaFestival?«. За підтримки викладача факультету журналістики Інни Стащук учасники студії «PR Mafia» створили соціальну рекламу. Дівчата розповіли, що знімали і монтували відео власними силами і подали його на конкурс в останні дні прийому робіт. Учасниця знімальної групи Катерина Грищенко розповіла, що студенти з нетерпінням чекали на підтвердження їхньої участі у фестивалі:


Загалом на конкурс подали близько 60 робіт, ролик «Європа єдина — щаслива родина» був єдиним із Запоріжжя. До фіналу пройшли лише 18 робіт, серед яких і ролик студентів журфаку. Не зважаючи на те, що робота студії «PR Mafia» не посіла призове місце, зараз їхній відеоролик змагається за ще один приз — дві тисячі гивень. Його отримають автори того відео, яке до 22 березня набере найбільшу кількість переглядів.

Фото: www.filmstreet.com.ua

Марина Галич