В Запоріжжі показали кращу світову рекламу за 2014 рік

канскиеВ кінотеатрі ім. Довженка 11 березня відбувся показ відеороликів, переможців міжнародного фестивалю реклами «Cannes Lions». Організаторами цього показу були кінотеатр ім. Довженка спільно з креативним агентством Edison Lab.

Канські Леви це найбільш авторитетний міжнародний фестиваль реклами, який проводиться щорічно у французькому місті Канни. Основна його мета — продемонструвати кращі рекламні ролики за рік, що минає. У 2014 році у фестивалі взяли участь більше 12 тисяч учасників із 90 країн світу. Було представлено 37 тисяч робіт в 17 категоріях, серед яких творча эфективність, дизайн, інновації, преса та PR. В Запоріжжі продемонстрували кращі з поданих на фестиваль роботи.

Загалом показ тривав близько півтори години. Подивитися на роботи переможців фестивалю прийшли багато людей, тому зал був переповнений.

Про те, чому показ переможців фестивалю реклами викликав такий ажіотаж, розповів організатор показу Микита Щербина:


Судячи з реакції людей, захід їм сподобався. Учасниця показу говорять, що стільки якісної і цікавої реклами, зібраної разом ще не вдавалось побачити:

За словами організаторів, у майбутньому планують також демонструвати переможців цього фестивалю.

Микита Комар